Druk dla firm i przedsiębiorstw to nie prosta sprawa

rtyfikatów. Na szybko o druku.Druk- definicjaDruk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa. Za druk uważa się r

Druk dla firm i przedsiębiorstw to nie prosta sprawa etykiety samoprzylepne
Tworzone są wykorzystywane cały czas w procesie produkowaniu różnego rodzaju produktów. Produkcja takich etykiet samoprzylepnych należy powierzać jedynie firmom z konkretnymi certyfikatów. Na szybko o druku.

Druk- definicja

Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.

Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk


Proces powstawania gazetki

Niewiele osób zastanawia się nad procesem powstawania prostej gazetki informacyjnej czy promocyjnej. Jest to jednak jest to proces na tyle ciekawy, że warto go poznać.

Wszystko zaczyna się od tekstowo rozpisanego planu z treścią i innymi danymi. Później trafia to do działu graficznego, gdzie graficy i operatorzy DTP tworzą projekt cyfrowy naszej gazetki. Następnie całość przechodzi przez kilka nadzorów, które mogą być pozytywne i negatywne.

Po zakończonym procesie projektowym, następuje przesłanie projektu do drukarni, czy też zakładu poligraficznego. Przy zamówieniu należy podać nakład i wybrać rodzaj druku oraz papieru- ma to kluczowe znaczenie i od tego zależy jak będzie wyglądała gotowa gazetka czy ulotka. Później zostaje już tylko kwestia dystrybucji i rozwiezienia naszej gazetki.


Wizytówka firmy

Mała karteczka z danymi firmy, a tyle możliwości... Wizytówki w Polsce jeszcze 5-10 lat temu kojarzone były z białymi kartonikami, przeładowanymi informacjami. Do tego były kiepsko wykonane, a ich design wołał o pomstę do nieba.

Dzisiaj dalej spotyka się firmy mające wizytówki typu 'biały kartonik' ale na szczęście jest coraz więcej firm stawiających na nowoczesność.

Co więc powinna zawierać taka nowoczesna wizytówka- przede wszystkim logotyp, dobrze widoczny najlepiej nie sąsiadujący z żadnym innym elementem. Numer telefonu wcale nie jest konieczny i wiele zależy od branży, ostatnio coraz częściej zamiast tego podaje się adres strony. Nowoczesna wizytówka stawia na minimalizm i prostotę- co moim zdanie robi dużo lepsze lepsze wrażenie niż stary typ wizytówek.